keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 117/26.02.2013 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica imobil Bv. Liviu Rebreanu, nr.148"

26.02.2013

Hotararea Consiliului Local 117/26.02.2013
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii "Reabilitare termica imobil Bv. Liviu Rebreanu, nr.148"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 4693 /19.02.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Avand in vedere prevederile Ghidului solicitantului pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor - poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.2. "Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe"
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) si alin (4) lit.d), din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare termică imobil Bv. Liviu Rebreanu, nr.148", prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

100/33-REB 148

Valoare euor 4.45

Denumire Valoare lei fara TVA

Valoare Euro fara

TVA Valoare TVA

1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 0 0 0

1.1 Obtinerea terenului 0 0 0

1.2 Amenajarea terenului 0 0 0

1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 0 0 0

2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0 0 0

3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 43389 9750 10413

3.1 Studii de teren 0 0 0

3.2 Taxe pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 1100 247 264

3.3 Proiectare si inginerie 28193 6336 6766.3

3.4 Organizarea procedurilor de achizitie 0 0 0

3.5 Consultanta 3759 845 902.16

3.6 Asistenta tehnica 10337 2323 2480.9

4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1003180 225434 240763

4.1 Constructii si instalatii 1003180 225434 240763

IZOLARE PERETI 364870 81993 87569

MODERNIZARE TAMPLARIE 84283 18940 20228

INCHIDERE LOGII 314399 70652 75456

IZOLARE TERASA 149388 33570 35853

PLANSEU PESTE SUBSOL 59045 13268 14171

INSTALATII 25834 5805 6200.3

REPARATII TROTUARE 5361 1205 1286.5

4.2 Montaj utilaje tehnologice 0 0

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 0 0

4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport 0 0

4.5 Dotari 0 0

4.6 Active necorporale 0 0

5 Alte cheltuieli 35079.5 7883 8419.1

5.1 Organizare de santier 0 0

5.1.1 Lucrari de constructii 25079.5 5636 6019.1

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 10000 2247 2400

5.2 Comisioane, cote, taxe, costul creditului 0 0 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 0 0 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar 0 0 6.1 Pregatirea personalului de exploatare 0 0 6.2 Probe tehnologice si teste 0 0

TOTAL DG 1081649 243067 259596

VALOARE INVESTITIE FARA TVA

1081649 LEI C+M 1028260 LEI 243067 Euro 231070 Euro

VALOARE INVESTITIE CU TVA

1341245 LEI C+M 1275042 LEI 301403 Euro 286526 Euro

COTA NEELIGIBILE 1.12 % Valoare eligibila inclusiv

TVA 1326223 COTA U.E. 60 % reprez 795733.7 LEI

COTA PRIMARIE 20 % reprez 265244.6 LEI COTA ASOCIATIEI 20 % reprez 265244.6 LEI

Aria utila Au= 3423 mp Cost reabilitare/mp 71 Euro/mp

 

        DIRECTOR DIREC’IA TEHNICĂ            CHIŞ CULIȚĂ 

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA TEHNICĂ NICOLAE ROBU SERVICIUL ENERGETIC ŞI MONITORIZAREA SERVICIILOR DE UTILITĂŢI PUBLICE COMPARTIMENTUL EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CLĂDIRI Nr. SC2013- /

REFERAT privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiþii “Reabilitare

termicã imobil Bdul. Liviu Rebreanu, nr. 148”

În vederea depunerii proiectelor finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007- 2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2. „Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe”, în conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului pentru Axa prioritară 1, termenul limită fiind 30 mai 2013, propunem aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiþii “ Reabilitare termicã imobil Bdul. Liviu Rebreanu, nr. 148”.

Valoarea totală estimată a investiţiei este de 1.341.245 lei (inclusiv TVA) din care C+M este de 1.275.042 lei (inclusiv TVA).

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ SMARANDA HARACICU CULIŢĂ CHIŞ ŞEF SERVICIU CONSILIER IOAN ZUBAŞCU ANA GEORGIU SERVICIUL JURIDIC

Red/Dac A.G. Ex.1